Dinamikus kirakat

 

Mint minden vállalkozásnak fontos, hogy a kirakat a lehető legizgalmasabb legyen és minden arra járó legalább egy futó pillantást vessen a termékekre. Célunk a dinamikus kirakattal ennek a biztosítása.

Üzlethelyiségeinkben számos világítótest található, amiket arra használunk, hogy azokat kapcsolgatva, fényerőket és színeket állítva mozgalmassá tegyék a belső teret. A folyamat a riasztó bekapcsolásakor automatikusan elindul, majd minden nap éjfélkor kikapcsol így biztosítva a lehető legkisebb fogyasztást.

Portálunk tehát éjszaka egy folyamatosan pulzáló és átalakuló térré változik, ami a lehető legizgalmasabban mutatja be termékeinket.

Interaktív kirakat

 

 

A járókelők már régóta találkozhatnak a kirakatüvegre vetített, dinamikus reklámokkal, interaktív kirakattal.

Vetítőrendszerünkkel azonban teljes mértékben interaktívvá tehetjük az eladáshelyi reklámkampányunkat. A kirakatüvegre vetített reklámfilm először megállítja a járókelőket, felkeltve az érdeklődésüket, így ők maguk kezdeményeznek és szereznek új információkat a kirakatüvegre telepített érintőképernyő segítségével. Így sokkal nagyobb az esélye annak, hogy nem csak több időt tölt el az érdeklődő az üzlet előtt, hanem valószínűleg be is megy oda. Az interaktivitás egészen új távlatot nyit a marketing terén, mivel a vásárlók közbeavatkozási motivációit használja ki. Az érdeklődés felkeltésének legjobb eszköze a reklám „személyre szabása” és ki tehetné ezt hatékonyabban, mint maga a vásárló. Az elhelyezett tartalmak közt saját maga válogat, figyelme lankadatlan. Az új élmény kíváncsiságot ébreszt egy esetleg egészen újszerű vásárlási élmény iránt is, így motiváltnak érzi magát az üzlethelyiség feltérképezésére, illetve szolgáltatás igénybevételére.

Vetítőfóliás rendszer

Ezzel az érdeklődő önmaga válik a kampány aktív részesévé, hiszen a saját szabad akaratából áll meg a kirakat előtt és az érintőképernyő segítségével ő maga érdeklődhet a reklámozó cég termékei, szolgáltatásai iránt.

Ennek a fóliának nincs olyan méretbeli kötöttsége, mint egy képernyőnek. Jóval nagyobb méretű vetítő felület érhető így el, mint a hagyományos képernyőkkel, monitorokkal.

Az új technológia egyesíti az érintőképernyő, a digitális technika, a holografikus vetítés és az internet adta lehetőségeket, előnyöket.

Nem csak kültéri, hanem beltéri elhelyezés is elképzelhető nagyobb alapterületű helyiségbe (pl. irodaházakba, bevásárlóközpontokba, bankfiókokba). A vetítés megoldható elölről és hátulról is, így könnyebb elhelyezni a berendezést is, illetve a járókelők nem kerülnek a vetítő és fólia közé. A nagy méretű, sok ember által látogatott, forgalmas csarnokokba akár magasra is telepíthető a kivetítő rendszer, ahol egyszerre jóval többen láthatják és esetleg hallhatják is, például sportcsarnokokban.

 

Kitűnő megoldás a reklámkampányok költséghatékony kiegészítőjeként, de önálló reklámeszközként is megállja a helyét. Akár naponta változó üzenettel a vásárlóközönség minden nap más reklámüzenetet láthat!

Jellemzők:

  • Védett a rongálás és az időjárás ellen, mert a képfelület és a hozzá tartozó többi egység a beltérben van
  • A reklám vagy filmanyag kiváló minőségben, folyamatosan (végtelenítve), felügyelet nélkül lejátszható
  • Lehet dinamikus (csak filmeket, animációt sugároz) és interaktív is (az érdeklődő a kirakatot érintőképernyős információs eszközként használhatja)
  • Szoftvertől függően bármi megjeleníthető a képernyőn (interaktív menüsor, mozgófilm, egyéb animáció, stb.)
  • Internetkapcsolat segítségével a reklámanyag online is frissíthető.
  • Különböző méretű képfelület rendelhető
  • Antireflex fóliával kiküszöbölhető a tükröződés
  • Széles (160 fokos) szögben jól látható
  • A reklámkampány költsége hosszabbtávon alacsonyabb
  • Nem csak mozgókép, hanem hang is adható hozzá

Előnyei:

  • Használatával költségeiket csökkenthetik: a berendezés ára kevesebb, mint egy éven belül megtérül!
  • Alkalmas beléptető rendszernek is
  • Egyedi design, kialakítás
  • Figyelemfelkeltő, izgalmas, modern, egyszerűen kezelhető
  • Nincs fölösleges, előre legyártott, gyorsan elévülő médiaanyag
  • Mozgó, hozzáférhető kirakat
  • Rendkívül jó minőségű, egyedi reklámfelület
  • Non-stop reklámidő
  • Folyamatosan frissíthető tartalom
  • Igény szerinti működés, szoftver
  • Az egyedi gyártás mellett is kedvezőbb árfekvésű, mint a korlátozott tudású import pultok.
  • Hazai termék, így biztosított a szervizelése

 

Magic Mirror

 

 

Világításproblémáknak és eltérő színhőmérsékleteknek köszönhetünk számos elrontott vásárlást.

A okostükörnek elnevezett megoldás az, ami az említett problémákat küszöbölheti ki. A lakásban használt pontoknak, fürdőszobáknak, előszobáknak megvan a saját fényhőmérsékletük, amihez akkor és ott ugyan hozzá lehet hangolni a ruha, smink színeit és jellegét, de ez a kombináció más megvilágításban korántsem fog annyira jól kinézni.

Például a sárgás fénnyel megvilágított fürdőszobában összehozott smink a napfényben már teljesen máshogy néz ki, szóval hiába az előkészületek, csalódunk amint utcára lépünk.

Ezt hivatott megoldani háromfajta fix fénybeállítás  (amelyeket az egyszerűség kedvéért csak nappali, napfényes és esti fényként említünk). A telefonunkhoz csatlakozva a tükör kiderítheti, hogy milyen időjárási körülmények és fényviszonyok vannak odakint, majd ezekhez állítja be a tükör világítását. Mindezek mellett a tükör akár általános világítássá is válhat, ha éppen erre van szükségünk.

A tükör érdekessége az, hogy az okos szépségipari kiegészítők jeles aspiránsa. A jövő a nyitott forráskóddal, szín- és formaérzékeléssel, kreatív ötletekkel legyártott okostükör.

 

 

 

Mentés

 

Mentés

Kérjen ajánlatot!